- Szczegóły
- Odsłony: 79
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO PRACOWNIKA SOCJALNEGO
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeźnicy
ogłasza nabór na stanowisko pracownika socjalnego
Planowany termin zatrudnienia:
1 lipca 2025 r. , 1 sierpnia 2025 r. lub inny możliwy do uzgodnienia
1. Stanowisko: pracownik socjalny.
2. Wymiar etatu: 1 etat.
3. Wymagania:
1) wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu pracownika socjalnego zgodne z art. 116, ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U.2024 r., poz. 1283 ze zm.), tj. spełnia co najmniej jeden z poniższych warunków:
a) posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
b) ukończyła studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej,
c) do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończyła studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:
pedagogika,
pedagogika specjalna,
politologia,
polityka społeczna,
psychologia,
socjologia,
nauki o rodzinie,
d) ukończyła studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizują-cej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu stu-diów na jednym z kierunków, o których mowa w pkt 3.
2) obywatelstwo polskie;
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
7) Znajomość regulacji prawnych z zakresu: pomocy społecznej, wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, zatrudnienia socjalnego, ochrony zdrowia psychicznego, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracownika socjalnego,
2) inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
3) gotowość podjęcia pracy,
4) samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,
5) odporność na stres,
6) odpowiedzialność, sumienność i dokładność,
7) dyspozycyjność i zaangażowanie,
8) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
9) komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji,
Zakres realizowanych zadań na stanowisku:
1) rozpoznawanie oraz analiza indywidualnych potrzeb mieszkańców danego rejonu we współpracy z asystentem rodzinny,
2) przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych,
3) wprowadzanie i aktualizowanie wywiadów środowiskowych do systemu, wydawanie decyzji administracyjnych w oparciu o wywiad środowiskowy oraz ustawę o pomocy społecznej, przygotowywanie list wypłat, sprawozdań,
4) wspieranie rodzin przeżywających trudności opiekuńczo-wychowawcze w tym w szczególności współpraca w tym zakresie z asystentem rodziny,
5) współdziałanie z placówkami oświaty, służby zdrowia, organami Policji i Sądem oraz kuratorami sądowymi,
6) prowadzenie indywidualnej pracy socjalnej w oparciu o „kontrakt socjalny”,
7) prowadzenie środowiskowej pracy socjalnej,
8) informowanie o możliwościach korzystania z pomocy, a także kontaktowanie podopiecznych Ośrodka z odpowiednimi placówkami, instytucjami i organizacjami,
9) realizacja zadań wynikających z innych ustaw, w tym w szczególności z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o zatrudnieniu socjalnym oraz ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa,
10) pobudzanie społecznej aktywności w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb osób i rodzin,
11) inicjowanie nowych form pracy i pomocy osobom i rodzinom w trudnej sytuacji życiowej, prowadzenie dokumentacji środowisk objętych pomocą i realizowanych zadań,
12) analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia pomocy społecznej,
opracowywanie i przedkładanie danych właściwym komórkom organizacyjnym, w celach analitycznych i statystycznych
13) inicjowanie lub współuczestniczenie w działaniach profilaktycznych nakierowanych na zapobieganie lub łagodzenie problemów społecznych,
14) udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
15) podejmowanie wszelkich czynności związanych z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie, w szczególności prowadzenie grup roboczych w związku z realizacją procedury Niebieskich Kart,
16) kierowanie i umieszczanie podopiecznych w domach pomocy społecznej,
17) naliczanie odpłatności za pobyt w domach pomocy społecznej osób zobowiązanych do jej ponoszenia,
18) podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach i samokształceniu,
19) zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w toku czynności zawodowych, także po ustaniu zatrudnienia, chyba że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny,
20) inne zadania zlecone przez Kierownika Ośrodka.
Dokumenty, jakie musi złożyć kandydat:
1) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (pliki do pobrania),
2) list motywacyjny,
3) podpisany życiorys (CV) (obejmujące dane wymienione w art. 221 Kodeksu pracy),
4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,
5) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na danym stanowisku pracy,
7) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) Termin składania dokumentów: 27.05.2025 r. do godz.15:00
2) Wymagane dokumenty aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Nabór na stanowisko pracownika socjalnego,” w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeźnicy, ul. Ks. Eugeniusz Łudzika 1 w godzinach pracy Ośrodka lub przesłać pocztą z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownika socjalnego.” Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do GOPS.
3) Oferty, które wpłyną do Ośrodka po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane. Kandydaci, których oferty zostaną pozytywnie ocenione pod względem formalnym, zostaną telefonicznie zaproszeni do II etapu (rozmowa kwalifikacyjna).
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny lub niedokonania wyboru spośród osób, które będą spełniały warunki formalne.
Osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o czym zostaną poinformowane telefonicznie.
Informacji dodatkowych udziela Kierownik GOPS Brzeźnica Grzegorz Wojtas, nr tel. 33/823 23 83.
Naszym pracownikom oferujmy:
- stabilne zatrudnienie, na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie miesięczne złożone z wynagrodzenia zasadniczego oraz dodatku stażowego w wysokości od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatek motywacyjny – 1000zł brutto m-cznie,
- dodatek za pracę w terenie – 400zł brutto m-cznie,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne – tzw. „trzynastka”,
- nagrody roczne,
- nagrody jubileuszowe,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,
- rozwój osobisty i zawodowy,
- możliwość udziału w nieodpłatnych szkoleniach.
Inne informacje:
1. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
2. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy.
Załączniki do pobrania :
1. Kwestionariusz Osobowy >> pobierz
2. Klauzula Informacyjna >> pobierz
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Brzeźnicy
(-) Grzegorz Wojtas
- Szczegóły
- Odsłony: 120
Wójt Gminy Brzeźnica
34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109
Ogłoszenie nr: K.210.2.2025
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko pracy
Podinspektor
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko pracy wybrana została Pani Ewa Złotek-Krajzel zamieszkała Przeciszów.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Ewa Złotek-Krajzel wykazała się znajomością przepisów prawnych i zagadnień określonych w ogłoszeniu o naborze oraz uzyskała wymaganą liczbę punktów w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wójt Gminy Brzeźnica
mgr inż. Bogusław Antos
- Szczegóły
- Odsłony: 106
Wójt Gminy Brzeźnica prowadzi nabór wniosków o powołanie na RZECZOZNAWCĘ w celu szacowania wartości rynkowej zwierząt
Nabór odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 lipca 2009 r. w sprawie rzeczoznawców wyznaczonych przez powiatowego lekarza weterynarii do przeprowadzenia szacowania, w związku ze zwalczaniem chorób zakaźnych
w myśl ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych.
Rzeczoznawcy, powoływani przez Wójta Gminy Brzeźnica, będą przeprowadzać szacowanie wartości rynkowej zwierząt, produktów pochodzenia zwierzęcego, pasz oraz sprzętu.
Rzeczoznawca jest powoływany spośród osób, które złożyły wniosek o powołanie na rzeczoznawcę oraz spełniają następujące warunki:
- posiadają wykształcenie rolnicze wyższe lub średnie lub
- ukończyły studia podyplomowe w zakresie związanym z rolnictwem, lub
- posiadają co najmniej wykształcenie średnie inne niż rolnicze i co najmniej 3 -letni staż pracy w gospodarstwie rolnym, lub
- ukończyły co najmniej zasadniczą szkołę zawodową lub dotychczasową szkołę zasadniczą kształcące w zawodach rolniczych i posiadają co najmniej 3-letni staż pracy w gospodarstwie rolnym, lub
- ukończyły zasadniczą szkołę zawodową lub dotychczasową szkołę zasadniczą kształcące w zawodach innych niż rolnicze i posiadają co najmniej 5-letni staż pracy w gospodarstwie rolnym,
- mają miejsce zamieszkania na terenie gminy objętej właściwością miejscową wójta (burmistrza, prezydenta miasta).
W przypadku szacowania w gospodarstwach rolnych, w których jest prowadzona produkcja metodami ekologicznymi, rzeczoznawca powinien dodatkowo posiadać wiedzę praktyczną w zakresie prowadzenia gospodarstwa rolnego, w którym jest prowadzona taka produkcja.
Rzeczoznawcy przysługuje wynagrodzenie za godzinę szacowania w wysokości 1/120 przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłaty nagród z zysku za rok poprzedni ogłaszanego w drodze obwieszczenia przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”.
Wynagrodzenie wypłaca Powiatowy Lekarz Weterynarii ze środków przeznaczonych corocznie w ustawie budżetowej na zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt.
Do wniosku należy dołączyć:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kandydata na rzeczoznawcę;
- oświadczenie kandydata na rzeczoznawcę o posiadanym stażu pracy w gospodarstwie rolnym – jeśli jest wymagane;
- oświadczenie kandydata na rzeczoznawcę o posiadanym doświadczeniu w prowadzeniu gospodarstwa rolnego, w którym jest prowadzona produkcja metodami ekologicznymi – jeśli jest wymagane.
Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Brzeźnica 34-114 Brzeźnica, ul. Krakowska 109 w terminie do 30 maja 2025 r.
Kontakt: Urząd Gminy Brzeźnica– nr tel. 33 879 20 29 wew.24
Pliki do pobrania:
- Wzór wniosku o powołanie na rzeczoznawcę.
- Oświadczenie – staż pracy – zał. 1.
- Oświadczenie – gospodarstwo ekologiczne -zał. 2.
- Szczegóły
- Odsłony: 374
Ogłoszenie Nr K.210.2.2025
Data ogłoszenia: 2 kwietnia 2025 r.
WÓJT GMINY BRZEŹNICA
UL. KRAKOWSKA 109
34-114 BRZEŹNICA
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE DLA KANDYDATA (formalne):
- Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innych państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
- Posiada co najmniej wykształcenie: średnie lub średnie branżowe i 3–letni staż pracy lub wykształcenie wyższe. W przypadku wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany,
- Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- Posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku.
2. WYMAGANIA DODATKOWE DLA KANDYDATA:
- Preferowane:
- wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie administracji publicznej,
- dwuletnie doświadczenie w administracji samorządowej/rządowej w tym w szczególności w zakresie prowadzenia spraw kadrowych pracowników,
- studia wyższe ze specjalizacją archiwalną lub kurs I-go stopnia lub staż w archiwum państwowym,
- Znajomość zagadnień samorządu terytorialnego.
- Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Instrukcji kancelaryjnej, prawo zamówień publicznych, o publicznym transporcie zbiorowym, o funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, kodeks postępowania administracyjnego oraz innych uregulowań dotyczących zakresu zadań wymienionych w pkt 3.
- Ogólna wiedza o Gminie Brzeźnica, strukturze Urzędu Gminy oraz gminnych jednostkach organizacyjnych.
- Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
- Umiejętności szybkiego uczenia się, umiejętności strategiczne,
- Elastyczność, mobilność, gotowość do podróży służbowych,
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Samodzielność działania.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji.
- Swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów telefonicznych.
- Dyspozycyjność oraz umiejętność pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Prowadzenie całości spraw kadrowych pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami (począwszy od zatrudnienia do ustania zatrudnienia),
- Opracowywanie projektu Regulaminu Wynagrodzeń oraz współuczestnictwo w opracowywaniu regulaminu pracy, regulaminu organizacyjnego lub innych wynikających z przepisów prawa,
- Kompletowanie wniosków o przyznanie renty lub emerytury dla pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dla naliczania kapitału początkowego,
- Udział w przygotowywaniu do ZUS zgłoszeń do ubezpieczeń pracowników urzędu i członków ich rodzin zatrudnionych na umowę o pracę, pracowników interwencyjnych, stażystów a także zgłoszeń osób wykonujących usługi na rzecz gminy na podstawie umów zlecenia,
- Współpraca z Urzędem Pracy,
- Prowadzenie rejestru umów zleceń i umów o dzieło,
- Prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Nadzór nad stosowaniem przez pracowników urzędu jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji archiwalnej oraz aktów kierownictwa wewnętrznego w tym zakresie,
- Nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w tym czuwanie nad aktualnością dokumentacji w tym zakresie,
- Prowadzenie spraw z zakresu obsługi rady gminy i jej komisji, organów jednostek pomocniczych gminy, gminnej rady seniorów i innych rad utworzonych przez organ stanowiący,
- Prowadzenie spraw z zakresu publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy oraz we współpracy z powiatem lub innymi gminami,
- Współdziałanie przy organizacji przeprowadzenia wyborówprezydenckich, parlamentarnych, samorządowych, wyborów do organów jednostek pomocniczych, ławników do sądów, referendów oraz spisów bądź innych wykonywanych przez urząd,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy lub upoważnionej osoby.
4. WARUNKI PRACY:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Wynagrodzenie zasadnicze: od 4 700 zł + dodatek stażowy.
- Umowa o pracę.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. INFORMACJA:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzeźnica w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.
6. WYMAGANE DOKUMENTY:
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV),
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności,
- Kopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie,
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
Uwaga!
Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez kandydata oraz opatrzone datą i podpisem kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty pod względem formalnym.
7. SKŁADANIE OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 – 114 Brzeźnica (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy) z dopiskiem. „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora” do dnia 14 kwietnia 2025 r.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty – dokumenty aplikacyjne przesłane drogą elektroniczną (pocztą elektroniczną) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
8. INFORMACJE DODATKOWE:
Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwu etapowo:
I etap – ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z zakresu zagadnień określonych w pkt 2 i 3 niniejszego ogłoszenia o naborze.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko: Podinspektora.
Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie niezwłocznie na stronie internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109.
9. KLAUZULA INFORMACYJNA:
- Administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Brzeźnica reprezentowany przez Wójta, z siedzibą przy ulicy Krakowskiej 109, 34-114 Brzeźnica. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub poprzez e-mail: gmina@brzeznica.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać elektronicznie, pisząc na adres e-mail iod@brzeznica.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko referenta w Urzędzie Gminy Brzeźnica oraz w celu upublicznienia wyników procesu rekrutacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest spełnienie przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych wynikających w szczególności z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a w zakresie danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa i samodzielnie udostępnionych przez Panią/Pana Administratorowi, na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody udzielonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych.
- Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem i na jego polecenie, w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych. W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru obejmująca Pani/Pana imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej urzędu oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu, a odbiorcami mogą być osoby zapoznające się z tą tablicą oraz korzystające z w/w strony internetowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego i momentu przedawnienia roszczeń oraz obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji związanej z procesem rekrutacyjnym, a w zakresie danych dobrowolnie udostępnionych do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, upowszechnienie określonych Pani/Pana danych osobowych będzie realizowane przez okres 3 miesięcy, a pozostałe Pani/Pana dane osobowe staną się częścią dokumentacji pracowniczej.
- W granicach przewidzianych prawem posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeśli podstawą przetwarzania nie jest przepis prawa), ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (jeśli podstawą przetwarzania jest zgoda), bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacyjnego. Natomiast udostępnienie Administratorowi danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa, nie jest konieczne dla rozpatrzenia podania.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Wójt Gminy Brzeźnica
mgr inż. Bogusław Antos
Kwestionariusz Osobowy :
Wersja PDF >> pobierz
Wersja WORD >> pobierz