OBWIESZCZENIA Wojewody Małopolskiego – zawiadamiającego strony o wydaniu 5 sierpnia 2025 r. decyzji nr 4/Z/2025 znak: WIII. 7840.30.8.2025.BK o zmianie ostatecznej decyzji Nr 12/BS/2024 znak: WIII. 7840.30.13.2024.BK z 6 września 2024 r.

 

 

Załącznik do pobrania >> pobierz

 

 

 

Ogłoszenie Nr K.210.3.2025

Data ogłoszenia: 25 lipca 2025 r.

 

 

 

WÓJT GMINY BRZEŹNICA

UL. KRAKOWSKA 109

34-114 BRZEŹNICA


ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Audytor wewnętrzny

 

 

1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE DLA KANDYDATA (formalne):

 

  1. Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innych państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

  3. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią,

  5. Posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku.

  6. Posiadanie uprawnień do przeprowadzania audytu tj.:

  7. Minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku audytora wewnętrznego lub pokrewnym

  8. Znajomość przepisów ustaw: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych;

  9. Wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego;

  10. Znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych – Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów dnia 12 grudnia 2016 r., znajomość standardów kontroli zarządczej – Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.

 

2. WYMAGANIA DODATKOWE DLA KANDYDATA:

1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing  Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub

2. złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub

3. uprawnienia biegłego rewidenta lub

4. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjna, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia doktora nauk ekonomicznych lub prawnych (praktyką w zakresie audytu wewnętrznego jest wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:

  • przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
  • realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi   z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej,
  • nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie   z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2020 r. poz. 1200 i 2320).),

5. Sumienność, dokładność,

6. Umiejętność planowania i organizowania pracy na stanowisku,

7. Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.

3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

  1. Prowadzenie systematycznej oceny adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej poprzez realizacje zadań audytowych zapewniających i doradczych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych,

  2. Świadczenie działalności doradczej na rzecz Wójta oraz Kierownictwa Urzędu, przeprowadzanie czynności sprawdzających stopień wdrożenia zaleceń z realizacji zadań audytowych,

  3. Przeprowadzanie audytu „poza rocznym planem audytu”, w uzasadnionych przypadkach i na polecenie Wójta,

  4. Opracowanie zgodnie z obowiązującymi terminami rocznych planów audytu wewnętrznego w  porozumieniu z  Wójtem, w  oparciu o  przeprowadzoną i udokumentowaną analizę ryzyka;

  5. Opracowanie rocznych planów działalności dla komórki audytu wewnętrznego, a także sprawozdań z ich realizacji,

  6. Opracowanie szczegółowych programów zadań audytowych,

  7. Opracowywanie sprawozdań z realizacji zadań audytu, zgodnie z obowiązującymi terminami,

  8. Współpraca z innymi służbami kontrolnymi wewnętrznymi i zewnętrznymi,

  9. Prowadzenie akt audytu oraz innej dokumentacji wynikającej z funkcjonowania komórki,

  10. Współpraca z kierownictwem Urzędu w zakresie analizy, oceny i zarządzania ryzykiem,

  11. Wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące przepisy prawne oraz wytyczne w zakresie audytu wewnętrznego, a także obowiązujące standardy,

  12. Wykonywanie czynności organizacyjnych i administracyjnych związanych ze sprawnym działaniem komórki audytu wewnętrznego,

  13. Opracowywanie i aktualizacja procedur audytu wewnętrznego.

 

4. WARUNKI PRACY:

  1. Wymiar czasu pracy: 1/10 etat.

  2. Umowa o pracę.

  3. Miejsce pracy: Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109.


5. 
INFORMACJA:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzeźnica w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.


6. 
WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. List motywacyjny,

  2. Życiorys (CV),

  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

  5. Kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności,

  6. Kopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie,

  7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,

  8. Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  9. Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  10. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),

 

Uwaga!

Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez kandydata oraz opatrzone datą i podpisem kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty pod względem formalnym.


7. SKŁADANIE OFERT:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 – 114 Brzeźnica (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy) z dopiskiem. „Dotyczy naboru na stanowisko Audytora wewnętrznego” do dnia 4 sierpnia 2025 r.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty – dokumenty aplikacyjne przesłane drogą elektroniczną (pocztą elektroniczną) nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

8. INFORMACJE DODATKOWE:

Komisja powołana przez Wójta Gminy Brzeźnica działa dwu etapowo:

I etap – ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej z zakresu zagadnień określonych w pkt 3 niniejszego ogłoszenia o naborze.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko: Audytor wewnętrzny.

Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie niezwłocznie na stronie internetowej gminy (www.brzeznica.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109.

9. KLAUZULA INFORMACYJNA:

  1. Administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Brzeźnica reprezentowany przez Wójta, z siedzibą przy ulicy Krakowskiej 109, 34-114 Brzeźnica. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub poprzez e-mail: gmina@brzeznica.pl.

  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać elektronicznie, pisząc na adres e-mail iod@brzeznica.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko referenta w Urzędzie Gminy Brzeźnica oraz w celu upublicznienia wyników procesu rekrutacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej.

  4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest spełnienie przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych wynikających w szczególności z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a w zakresie danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa i samodzielnie udostępnionych przez Panią/Pana Administratorowi, na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody udzielonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych.

  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem i na jego polecenie, w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych. W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru obejmująca Pani/Pana imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej urzędu oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu, a odbiorcami mogą być osoby zapoznające się z tą tablicą oraz korzystające z w/w strony internetowej.

  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego i momentu przedawnienia roszczeń oraz obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji związanej z procesem rekrutacyjnym, a w zakresie danych dobrowolnie udostępnionych do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, upowszechnienie określonych Pani/Pana danych osobowych będzie realizowane przez okres 3 miesięcy, a pozostałe Pani/Pana dane osobowe staną się częścią dokumentacji pracowniczej.

  7. W granicach przewidzianych prawem posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeśli podstawą przetwarzania nie jest przepis prawa), ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (jeśli podstawą przetwarzania jest zgoda), bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  8. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacyjnego. Natomiast udostępnienie Administratorowi danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa, nie jest konieczne dla rozpatrzenia podania.

  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

 

 

 

Kwestionariusz Osobowy :

 

Wersja PDF >> pobierz

Wersja WORD >> pobierz

 

 

Z up. Wójta

               mgr Barbara Klęczar

Sekretarz Gminy Brzeźnica

    

 

FEDM RP EU MAL

 

 

OGŁOSZENIE

wyniku otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego Gminy Brzeźnica z zakresu pomocy społecznej oraz działalności na rzecz integracji i reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu „Q działaniu II”

 

Na podstawie art. 15 ust. 2j Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) informuję, że w wyniku rozstrzygnięcia w/w konkursu wybrano ofertę złożoną przez następującego oferenta:

 

 

Stowarzyszenie Nowa Perspektywa,

ul. Kazimierza Wielkiego 31

38-340 Biecz

NIP 738-214-84-54, Regon 361956894, KRS 0000563787

 

Nazwa zadania publicznego:

zadanie publiczne Gminy Brzeźnica z zakresu pomocy społecznej oraz działalności na rzecz integracji i reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu „Q działaniu II”

Wysokość przyznanych środków publicznych:  338 112,92 zł (słownie: trzysta trzydzieści osiem tysięcy sto dwanaście złotych 92/100).

Uzasadnienie:

Oferta złożona przez w/w organizację pozarządową spełniła wymogi określone w w/w ustawie oraz w ogłoszeniu o konkursie. Przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji poszczególnych zadań mieści się w kwocie środków publicznych przeznaczonych na ich realizację.  

                                                                                                             

 

TABLICA OGLWÓJT  GMINY BRZEŹNICA ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Kossowej.

 

 

 

 

 

Treść Ogłoszenia >> pobierz

 

Kwestionariusz Osobowy >> pobierz