MARR LOGO

Jeśli od dawna szukasz pracy, masz więcej niż trzydzieści lat, chcesz być swoim szefem i mieszkasz w Powiecie Oświęcimskim, Wadowickim, Chrzanowskim, Olkuskim weź udział w naszym projekcie.

 

 

 

 

 

 

Wsparcie obejmuje: szkolenia, doradztwo i bezzwrotną dotację w wysokości do 25 320 zł. Przewidziane jest również roczne bezpłatne indywidualne i profilowane wsparcie doradcze służące utrzymania firmy na rynku.

Projekt realizowany jest przez partnerstwo utworzone przez Centrum Biznesu Małopolski Zachodniej sp. z o.o., Agencję Rozwoju Małopolski Zachodniej S.A. i Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. Celem jest otworzenie 520 działalności gospodarczych.

Dofinansowanie projektu z UE: 18 995 355,16 zł

 

Dla kogo: Dla osób bezrobotnych i biernych zawodowo w wieku 30 lat i więcej, zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej (z wyłączeniem osób zarejestrowanych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowym Rejestrze Sądowym lub prowadzących działalność na podstawie odrębnych przepisów w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu) należących do co najmniej jednej z grup:

 

a) osób powyżej 50 roku życia,

b) osób długotrwale bezrobotnych,

c) osób z niepełnosprawnościami,

d) osób o niskich kwalifikacjach,

e) kobiet.

 

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. prowadzi Punkt Obsługi PPI w Wadowicach

 

Adres: Plac Jana Pawła II nr 8, 34-100 Wadowice

Telefon:  785 059 106, 602 376 518

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Więcej informacji na stronie internetowej projektu www.czasnabiznes2.pl

 

 

Skontaktuj się z nami już dziś i zgłoś się do projektu!

 

 

MARR LOGO PROJ

 

Projekt „Czas na Biznes II” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego

na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.3.1 Wsparcie na zakładanie działalności gospodarczej w formie dotacji,

współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.