Brzeźnica, 24.04.2025 r.
ZP.271.161.2025
Zaproszenie do składania ofert
Postępowanie prowadzone z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku t. j. (Dz. U. 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
Zamawiający - Gminy Brzeźnica, przyjmuje oferty cenowe na realizację zadania pn.:
„Wymiana piasku w piaskownicach na placach zabaw na terenie Gminy Brzeźnica”
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Brzeźnica,
ul. Krakowska 109,
34-114 Brzeźnica
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi kompleksowej wymiany piasku w piaskownicach na gminnych placach zabaw zlokalizowanych na terenie Gminy Brzeźnica – zgodnie z zestawieniem obiektów i ich lokalizacjami stanowiących załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Usunięcie istniejącego piasku:
- Wybranie całości istniejącego piasku;
- Utylizacja piasku zgodnie z obowiązującymi przepisami lub jego zagospodarowanie na potrzeby własne do ustalenia z zarządcą obiektu,
2. Czyszczenie piaskownic:
- Dokładne oczyszczenie piaskownic z wszelkich zanieczyszczeń;
- W razie potrzeby – przeprowadzenie zabiegu odgrzybiania i dezynfekcji.
3. Dostawa i uzupełnienie piasku:
- Dostarczenie czystego, świeżego piasku o frakcji 0,2–2 mm, przebadanego i posiadającego aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH), potwierdzający jego bezpieczeństwo dla dzieci;
- Wysypanie piasku bezpośrednio do piaskownic, zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem, w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego, sołtysem, dyrektorem szkoły lub inną osobą wskazaną dla danej lokalizacji.
4. Rozplantowanie piasku:
- Równomierne rozprowadzenie dostarczonego piasku po całej powierzchni piaskownicy.
5. Zachowanie porządku:
- Uprzątnięcie miejsca pracy po zakończeniu prac: zamiatanie i grabienie terenu wokół piaskownicy;
- Wszelkie odpady i zanieczyszczenia należy usunąć i wywieźć z terenu realizacji usługi.
6. Odbiór prac:
- Potwierdzenie wykonania usługi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, sołtysa, dyrektora szkoły lub inną wskazaną osobę – w formie pisemnej, dla każdej lokalizacji osobno.
Wspólny słownik Zamówień (CPV):
14211000-3 Piasek
50870000-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
3. Cena oferty:
Wykonawca winien wycenić wykonanie przedmiotowego zamówienia obejmującego zakres, o którym mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym. Należy podać cenę brutto w tym wartość podatku VAT, jeżeli dotyczy.
W cenę propozycji należy wliczyć:
- Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- Obowiązujący podatek od towarów i usług.
- Wszelkie koszty nie przewidziane w zapytaniu, a konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania robót.
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom.
4. Termin realizacji:
Ostateczny termin realizacji zamówienia: 20.06.2024r.
5. Miejsce i termin składania oferty cenowej:
W terminie do dnia 05.05.2024 r. do godziny 10:00Załączony formularz Nr 1 do ogłoszenia należy przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@brzeznica.pl lub złożyć osobiście z dopiskiem „Wymiana piasku w piaskownicach na placach zabaw na terenie Gminy Brzeźnica” do Urzędu Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109 lub:
- przesłać na adres Urzędu Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109,
- faksem (33) 879 20 92
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta musi obejmować całość zamówienia (także koszty materiałów).
6. Termin otwarcia ofert cenowych:
Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 05.05.2025 r. o godzinie 10.30.
7. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.
Cena brutto - 100 %
Punkty za kryterium „cena brutto” zostaną obliczone według wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
Przyznane punkty = -------------------------------------------------- x 100
cena brutto badanej oferty
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów przyznanych
w oparciu o kryterium oceny ofert.
8. Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Pracownik Urzędu Gminy Brzeźnica:
p. Agnieszka Kutermak, Karolina Mika – pokój nr 18 lub pod telefonem (33) 879 20 29 wew. 35, 36.
9. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do treści umowy zawiera załącznik nr 3.
10. Warunki wymagane od Wykonawców:
a) Posiadają uprawnienia do wykonania działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia
b) Posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
11. Informacje ogólne
1.Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
2.Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do podpisania umowy w terminie zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. W takim wypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy.
3.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia zapytania ofertowego bez dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny. W przypadku takiego rozstrzygnięcia, zostają o nim zawiadomieni wszyscy, którzy złożyli ofertę.
5.Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., s. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzeźnica reprezentowana przez Wójta.
2. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby: ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica lub poprzez e-mail: gmina@brzeznica.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.);
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.);
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.);
4) art. 6 pkt 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz 74–76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może – zgodnie z art. 75 PZP – żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych, w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki:
1.Formularz ofertowy >> pobierz
2.Wykaz piaskownic >> pobierz
3.Projekt umowy >> pobierz
4.Protokół odbioru - wzór. >> pobierz