PYTANIA I ODPOWIEDZI DO PRZETARGU

                                         

Oznaczenie sprawy: ZP.271.316.2019

 

Dot.: Postępowania przetargowego na realizację inwestycji pn.: „Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na centrum medyczno – rehabilitacyjne w Brzeźnicy – Etap II”,

Zamawiający, Gmina Brzeźnica, informuje iż do w/w postępowania zostały złożone zapytania. Na podstawie art. 38. ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2019r poz.1843) Zamawiający przekazuje treść zapytań Wykonawcy wraz z odpowiedziami.

 

PYTANIE V.

1. W pkt. 2.2.3. SIWZ napisano „Przedmiar robót dołączony do SIWZ stanowi wyłącznie element pomocniczy ………. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową i specyfikacje techniczne”. W załączonych przedmiarach zostały ujęte prace związane z wykonaniem instalacji teletechnicznych jednak brak w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej projektu instalacji teletechnicznych. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o projekt instalacji teletechnicznych gdyż na tą chwilę nie ma możliwości wykonania rzetelnej oferty ryczałtowej;

Ad.1) Należy przyjąć do wyceny ilości określone w załączonych przedmiarach, instalacje teletechniczne, CCTV, będą wykonane tylko w/w zakresie.

 

2. Jak wyżej w załączonych przedmiarach zostały ujęte prace związane z wykonaniem instalacji zewnętrznej elektrycznej jednak brak w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej projektu instalacji zewnętrznej elektrycznej. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o projekt instalacji zewnętrznej elektrycznej gdyż na tą chwilę nie ma możliwości wykonania rzetelnej oferty ryczałtowej;

Ad.2) Należy przyjąć do wyceny ilości określone w załączonych przedmiarach, planie PZT oraz rys. nr E-6. Instalacje zewnętrzne elektryczne będą wykonane tylko w/w zakresie.

 

3. W pkt. 6.2 i 6.3 opisu do projektu wentylacji napisano „W ramach projektu zasilania elektrycznego należy:- zaprojektować zabezpieczenie przeciwporażeniowe urządzeń elektrycznych oraz rurociągów i kanałów blaszanych. - doprowadzić energię elektryczną do poszczególnych urządzeń wg opisów na rysunkach” oraz „W ramach projektu p.poż. należy zapewnić sterowanie i sygnalizację stanu położenia klap przeciwpożarowych. Zastosowano klapy p.poż. wyposażone w siłownik elektryczny BF24 lub BLF24 f-my Belimo ze sprężyną powrotną, wymagane napięcie 24V DC, sterowanie przerwą prądową.” Także na ruskach architektury wskazane jest np. miejsce montażu klapy dymowej. W załączonych przedmiarach brak jest prac związanych z wykonaniem instalacji p.poż i oddymiania, a także brak w załączonej dokumentacji projektu instalacji p.poż. i oddymiania w związku z tym prace te wchodzą w zakres oferty. Jeśli te prace należy ująć w ofercie prosimy o uzupełnienie dokumentacji o projekt instalacji p.poż i oddymiania.

Ad. 3) Wykonanie instalacji p.poż i oddymiania należy wycenić wg przedmiaru robót „Roboty Budowlane” poz. 78.

 

Na skutek powyższej zapytań MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT nie ulega zmianie. Oferty należy złożyć w terminie do 25.11.2019 r.

 

Zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty.

 

 

 


PYTANIA I ODPOWIEDZI DO PRZETARGU

 

Oznaczenie sprawy: ZP.271.316.2019

 

Dot.: Postępowania przetargowego na realizację inwestycji pn.: „Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na centrum medyczno – rehabilitacyjne w Brzeźnicy – Etap II”,


Zamawiający, Gmina Brzeźnica, informuje iż do w/w postępowania zostały złożone zapytania. Na podstawie art. 38. ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2019r poz.1843) Zamawiający przekazuje treść zapytań Wykonawcy wraz z odpowiedziami.

 

PYTANIE IV.

  1. W załączonym przedmiarze branży budowlanej w poz. 113 został przyjęty do wyceny „piaskowiec Mucharz grub. 3 cm na podkonstrukcji ze stali nierdzewnej”, natomiast na rysunku A-08 „S4-ściana zewnętrzna” podano „płytki kamienia naturalnego, piaskowiec Mucharz mocowane na podkonstrukcji stalowej gr. 3 cm”. Na tym samym rysunku w pkt 2. jak i w opisie projektu architektonicznego jest napisane „elewacja wentylowana z płyt kamienia naturalnego Mucharz na kotwach stalowych”. Proszę o doprecyzowanie jaki ma być sposób montażu kamienia, na konstrukcji stalowej, konstrukcji stalowej nierdzewnej czy kotwach. W przypadku montażu na kotwach stalowych grubość płyty kamiennej nie może być mniejsza niż 4 cm (dodatkowo kotwy nie są zalecane do ceramiki poryzowanej), natomiast w przypadku montażu na ruszcie stalowym nierdzewnym ze względu na dużą wagę płyt i wysokość przekraczającą 10 metrów prosimy o udostępnienie projektu konstrukcyjnego rusztu wraz z wymaganymi obliczeniami.

 

Ad.1) Należy przyjąć do wyceny „piaskowiec Mucharz grub. 4 cm na kotwach ze stali nierdzewnej”.

Na skutek powyższej zapytań MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT nie ulega zmianie. Oferty należy złożyć w terminie do 25.11.2019 r.

 

Zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty.

 

 


PYTANIA I ODPOWIEDZI DO PRZETARGU

 

 

Brzeźnica, 12.11.2019r.

Oznaczenie sprawy: ZP.271.316.2019

 

 

Dot.: Postępowania przetargowego na realizację inwestycji pn.: „Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na centrum medyczno – rehabilitacyjne w Brzeźnicy – Etap II”,

Zamawiający, Gmina Brzeźnica, informuje iż do w/w postępowania zostały złożone zapytania. Na podstawie art. 38. ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2019r poz.1843) Zamawiający przekazuje treść zapytań Wykonawcy wraz z odpowiedziami.

 

PYTANIA III

 

  1. W opisie do projektu wykonawczego architektury podano „Konstrukcja dachu oparta na systemie prefabrykowanych wiązarów z drewna konstrukcyjnego, w układzie jedno połaciowym o kącie nachylenia połaci 2° (szczegóły techniczne i zestawienie przekrojów więźby, w części konstrukcyjnej). Jednakże w załączonej dokumentacji projektowej brak podanych rysunków, szczegółów technicznych oraz zestawienia więźby. Proszę o zamieszczenie brakujących rysunków, szczegółów oraz zestawienia. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 1) Przedmiary robót budowlanych obejmują całościowo problematykę wykonania konstrukcji dachu, która wraz z rysunkami architektonicznymi może służyć za podstawę wyceny. Dodatkowo Zamawiający przesyła poglądową dokumentację wykonawczą, pomocniczo do przygotowania wyceny. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż Oferenci nie są zobligowani do wyboru producenta opracowanej dokumentacji wykonawczej wiązarów.

 

  1. W opisie do projektu podano „Pomieszczenie sauny zostanie wyposażone w ścienną okładzinę i ławki z drewna świerku skandynawskiego lub podobnego pozbawionego żywicy.”. Proszę o wyjaśnienie czy obłożenie ścian oraz wykonanie podanej ławki wchodzi w zakres zamówienia. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 2) Obłożenie ścian oraz wykonanie podanej ławki w saunie nie wchodzi w zakres zamówienia, nie wyceniać.

 

  1. W przedmiarze robót podano „Montaż okuć okiennych i drzwiowych do zamontowanej stolarki PCW oraz brakujących 2 szt. łączników okien narożnych w bud. "B"”. Proszę o wyjaśnienie jakie okucia okienne i drzwiowe należy zamontować na zamontowanych oknach i drzwiach PCW. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 3) Na zamontowanych oknach i drzwiach PCW należy zamontować okucia tj. klamki, szyldy, zamki, w kolorze stolarki (białe).

 

  1. Proszę o podanie koloru podokienników wewnętrznych, gdyż w projekcie nie podano. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 4) Podokienniki wewnętrzne w kolorze białym.

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji projektowej rysunków balustrad schodowych oraz poręczy. Proszę o zamieszczenie podanych rysunków na stronie internetowej. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 5) Parametry balustrad zostały określone w przedmiarze robót „Roboty Budowlane” poz. 75, poz. 76, poz. 77,poz. 78,poz. 79.

 

Na skutek powyższej zapytań MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT nie ulega zmianie. 

 

Zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty.

 

Załączniki do pobrania :

 

1. Załącznik nr 1.1.b Wiązarypobierz

 

 

 


 

Ogłoszenie nr 540241417-N-2019 z dnia 08-11-2019 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

 

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 616303-N-2019
Data: 29/10/2019

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Brzeźnica, Krajowy numer identyfikacyjny 53781700000000, ul. ul. Krakowska  109, 34-114  Brzeźnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 033 879 20 92.
Adres strony internetowej (url): ww.brzeznica.pl

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-14, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-25, godzina: 10:00,

 


 

PYTANIA I ODPOWIEDZI DO PRZETARGU

 

                                               Brzeźnica, 08.11.2019r.

Oznaczenie sprawy: ZP.271.316.2019

 

Dot.: Postępowania przetargowego na realizację inwestycji pn.: „Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na centrum medyczno – rehabilitacyjne w Brzeźnicy – Etap II”,

Zamawiający, Gmina Brzeźnica, informuje iż do w/w postępowania zostały złożone zapytania. Na podstawie art. 38. ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2019r poz.1843) Zamawiający przekazuje treść zapytań Wykonawcy wraz z odpowiedziami.

 

 

PYTANIA I

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji technicznej projektu wykonawczego instalacji elektrycznej. Proszę o zamieszczenie brakującego projektu wykonawczego. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.1) W załączonej dokumentacji znajduje się projekt budowlano - wykonawczy instalacji elektrycznej, który wraz z pozycjami przedmiarów robót zawierają wystarczający poziom informacji budowlanej, do celów dokonania wyceny.

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji technicznej projektu wykonawczego instalacji sanitarnej wewnętrznej. Proszę o zamieszczenie brakującego projektu wykonawczego. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.2) W załączonej dokumentacji znajduje się projekt budowlano - wykonawczy instalacji sanitarnej wewnętrznej, który wraz z pozycjami przedmiarów robót zawierają wystarczający poziom informacji budowlanej, do celów dokonania wyceny.

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji technicznej projektu wykonawczego wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Proszę o zamieszczenie brakującego projektu wykonawczego. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.3) W załączonej dokumentacji znajduje się projekt budowlano - wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, który wraz z pozycjami przedmiarów robót zawierają wystarczający poziom informacji budowlanej, do celów dokonania wyceny.

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji technicznej projektu wykonawczego branży drogowej. Proszę o zamieszczenie brakującego projektu wykonawczego. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.4) W załączonej dokumentacji znajduje się projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej, który wraz z pozycjami przedmiarów robót zawierają wystarczający poziom informacji budowlanej, do celów dokonania wyceny.

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji technicznej projektu wykonawczego zagospodarowanie terenu. Proszę o zamieszczenie brakującego projektu wykonawczego. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.5) W załączonej dokumentacji znajduje się projekt budowlano - wykonawczy zagospodarowania terenu, który wraz z pozycjami przedmiarów robót zawierają wystarczający poziom informacji budowlanej, do celów dokonania wyceny.

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji technicznej opisu technicznego do projektu budowlanego części architektonicznej. Proszę o zamieszczenie brakującego opisu na stronie internetowej. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.6) W załączeniu dokumentacja techniczna opisu technicznego do projektu budowlanego części architektonicznej.

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji projektu nasadzeń drzew i krzewów. Proszę o zamieszczenie brakującego projektu na stronie internetowej. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.7) Projekt nasadzeń drzew i krzewów znajduje się w załączniku nr 1 OPZ w folderze nr 1.1 projekt budowlany i wykonawczy/ 1.1b Projekt wykonawczy/ Architektura/ UG Brzeźnica Przychodnia PZT Zieleń.

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji projektu małej architektury. Proszę o zamieszczenie brakującego projektu na stronie internetowej. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.8) Projekt obiektu małej architektury większej skali został ujęty w dokumentacji rysunkowej projektu architektoniczno - budowlanego, a obiekty mniejszej wagi, zostały ujęte w pozycjach przedmiarów robót.

 

  1. Proszę o wyjaśnienie czy wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku wchodzi w zakres zamówienia. Jeśli tak to proszę o zamieszczenie podanego projektu. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 9) Wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku nie wchodzi w zakres zamówienia, proszę nie wyceniać.

 

  1. Proszę o wyjaśnienie czy wykonanie przyłącza elektrycznego do budynku wchodzi w zakres zamówienia. Jeśli tak to proszę o zamieszczenie projektu wykonania podanego przyłącza.

Ad. 10) Wykonanie przyłącza elektrycznego do budynku nie wchodzi w zakres zamówienia, proszę nie wyceniać.

 

  1. Proszę o wyjaśnienie czy wyposażenie budynku w meble (np. szafki, biurka, kozetki itp.) wchodzi w zakres zamówienia. Jeśli tak to proszę o zamieszczenie projektu wyposażenia budynku. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 11) Wyposażenie budynku w meble (np. szafki, biurka, kozetki itp.) nie wchodzi w zakres zamówienia, proszę nie wyceniać.

 

  1. Proszę o wyjaśnienie czy wyposażenie sanitariatów (np. dozownik mydła w płynie, kosz, podajnik na papier toaletowy itp.) wchodzi w zakres zamówienia. Jeśli tak to proszę o podanie podstawowych parametrów wyposażenia sanitariatów, gdyż w projekcie nie podano.

Ad. 12) Wyposażenie sanitariatów wchodzi w zakres zamówienia zgodnie z przedmiarem robót „Instalacje sanitarne” poz. 76, poz. 77, poz. 78 lustra szklane 60x40 cm wklejane, poz. 79 pojemniki na rolki papieru toaletowego o średnicy 20-23cm. Pojemnik wykonany z nierdzewnej stali szczotkowanej. Przód pokrywy chroniony zamkiem na klucz uniemożliwiającym osobom niepowołanym na dostęp do niego. Posiada okienko kontrolne, które informuje o stanie papieru, poz. 80 szczotki do WC stojące z nierdzewnej stali szczotkowanej, poz. 81 automatyczny dozownik do mydła w płynie 0,5 l naścienny z nierdzewnej stali szczotkowanej, poz.82 suszarka do rąk o mocy 2300 W z nierdzewnej stali szczotkowanej.

 

  1. Proszę o wyjaśnienie czy wyposażenie lokalu gastronomicznego oraz stanowisk roboczych kuchni wchodzi w zakres zamówienia. Jeśli tak to proszę o podanie podstawowych parametrów podanego wyposażenia. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 13) Wyposażenie lokalu gastronomicznego oraz stanowisk roboczych kuchni nie wchodzi w zakres zamówienia, proszę nie wyceniać.

 

  1. W opisie do projektu podano „Posadzka w hallu głównym, schodach i kładce nad hallem zostanie wykonana z płyt granitowych”. Natomiast według rzutów na hallu głównym, kładce zaprojektowano terakotę podłogową a na klatkach schodowych beton zacierany. Proszę o wskazanie czy posadzkę na hallu głównym, kładce i schodach należy wycenić zgodnie z rzutami (terakota, beton zacierany) czy zgodnie z opisem (płyty granitowe). Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 14) Posadzkę na hallu głównym, kładce i schodach należy wycenić zgodnie z przedmiarem robót „Roboty Budowlane” poz. 62, poz. 63, poz. 64, poz. 65.

 

  1. Proszę o wyjaśnienie czy dostawa i montaż gaśnic typu ABC wchodzi w zakres zamówienia.

Ad. 15) Dostawa i montaż gaśnic typu ABC wchodzi w zakres zamówienia i należy wycenić.

 

  1. Brak w projekcie jakiejkolwiek informacji odnośnie kolorystki kostki betonowej dla nawierzchni oznaczonej w projekcie jako N1 i N2. Proszę o podanie kolorystyki kostki dla podanych nawierzchni. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 16) Kolorystyka kostki betonowej została określona w przedmiarze robót „Roboty drogowe” poz. 18, poz. 19, poz.20.

 

  1. Proszę o podanie podstawowych parametrów płytek ściennych (wymiary, kolor) , gdyż w projekcie nie podano. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 17) Parametry płytek ściennych zostały określone w przedmiarze robót „Roboty Budowlane” poz. 52.

 

  1. Proszę o podanie podstawowych parametrów płytek podłogowych (wymiary, grubość, kolor), gdyż w projekcie nie podano. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 18) Parametry płytek podłogowych zostały określone w przedmiarze robót „Roboty Budowlane” poz. 62, poz. 63, poz. 64, poz. 65.

 

  1. Proszę o podanie podstawowych parametrów wykładziny podłogowej. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 19) Parametry wykładziny podłogowej zostały określone w przedmiarze robót „Roboty Budowlane” poz. 66.

 

  1. Brak w załączonej dokumentacji technicznej opisu do projektu wykonawczego konstrukcji. Proszę o zamieszczenie brakującego opisu. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.20) W załączonej dokumentacji znajdują się rysunki projektu budowlano - wykonawczego konstrukcji, które poszerzone o objaśnienia opisowe, wraz z pozycjami kosztorysu inwestorskiego wyczerpują poziom informacji budowlanej do celów dokonania wyceny.

 

  1. Na elewacji północno-wschodniej znajduje się herb Gminy Brzeźnica. Proszę o wyjaśnienie czy wykonanie i montaż podanego herbu wchodzi w zakres zamówienia. Jeśli tak to proszę o zamieszczenie projektu oraz o podanie wymiarów, grubości, materiału wykonania oraz koloru podanego herbu. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.21) Montaż herbu wchodzi w zakres zamówienia. Projekt herbu w tym wymiary, kolor i proporcje znajdują sie na rysunku elewacji północno-wschodniej, która posiada skalę 1:100, ponadto herb jest ogólnodostępny np. na stronie internetowej gminy Brzeźnica. Herb wykonać z materiałów tworzywa sztucznego.

 

  1. Na elewacji północno-wschodniej znajduje się napis „GMINNY OŚRODEK PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZEŹNICY”. Proszę o wyjaśnienie czy wykonanie i montaż podanego napisu wchodzą w zakres zamówienia. Jeśli tak to proszę o zamieszczenie projektu oraz o podanie wymiarów, grubości, materiału wykonania oraz koloru podanego napisu. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.22) Montaż napisu wchodzi w zakres zamówienia. Projekt napisu w tym wymiary, proporcje znajdują sie na rysunku elewacji północno-wschodniej, która posiada skalę 1:100. Napisy wykonać z blachy stali nierdzewnej .

 

  1. Na elewacji północno-wschodniej znajduje się napis „APTEKA”. Proszę o wyjaśnienie czy wykonanie i montaż podanego napisu wchodzą w zakres zamówienia. Jeśli tak to proszę o zamieszczenie projektu oraz o podanie wymiarów, grubości, materiału wykonania oraz koloru podanego napisu. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad.23) Napis znajduje się na szybie i jest wykonany w technologii folii statycznej. Projekt napisu w tym wymiary, proporcje znajdują sie na rysunku elewacji północno-wschodniej, która posiada skalę 1:100.

 

  1. Proszę o wyjaśnienie czy rozbudowa drogi gminnej wewnętrznej polegająca na wykonaniu podbudowy i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego w ilości 22 m2 wchodzi w zakres zamówienia. Jeśli tak to proszę o podanie grubości podbudowy oraz warstwy ścieralnej, gdyż w projekcie nie podano. Jest to niezbędne w celu rzetelnej wyceny w/w zadania.

Ad. 24) Rozbudowa drogi gminnej wewnętrznej polegająca na wykonaniu podbudowy i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego w ilości 22 m2 wchodzi w zakres zamówienia, w załączeniu przedmiar uzupełniający.

 

PYTANIA II

 

  1. Podczas przeprowadzonej wizji lokalnej w osiach 7-9 oraz L-Ł jednokondygnacyjnego budynku „Oddział Gabinetów Specjalistycznych” zauważono kilkucentymetrowe ugięcie podbudowy betonowej pod posadzkę na której posadowione są ścianki działowe i które w związku z tym posiadają kilkucentymetrowe pęknięcia. Prosimy o dodanie do przedmiaru pozycji niezbędnych do usunięcia usterki tj. rozebrania ścianek i podbudowy betonowej, zagęszczenie gruntu (kruszywa), wykonanie nowej podbudowy oraz nowych ścianek działowych.

Ad. 1) Uwzględniono w załączonym przedmiarze uzupełniającym.

 

  1. W związku z tym iż w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót nie ma ujętej konstrukcji stalowej pod centrale wentylacyjne na dachach budynków prosimy o dodanie pozycji do przedmiaru robót „Wykonanie konstrukcji stalowej pod centrale wentylacyjne zgodnie projektem dostawcy urządzeń – 1 kpl.”

Ad.2) Konstrukcję stalową należy uwzględnić w cenie centrali wentylacyjnych.

 

  1. W opisie projektu budowlanego w punkcie „3.2.19 Wykończenie ścian wewnętrznych” pisze „Pomieszczenie sauny zostanie wyposażone w ścienną okładzinę i ławki z drewna świerku skandynawskiego lub podobnego pozbawionego żywicy”. Czy powyższe prace okładzinowe wchodzą w zakres przetargu. Jeśli tak to prosimy o ujęcie ich w przedmiarze robót.

Ad. 3) powyższe prace okładzinowe nie wchodzą w zakres zamówienia, proszę nie wyceniać.

 

  1. Z uwagi na duży zakres robót do wyceny oraz ryczałtowy charakter rozliczenia prosimy o przesuniecie terminu składania ofert o 10 dni. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaproponowane przesunięcie terminu składania i otwarcia ofert?

 

Ad. 4) Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert na dzień 25.11.2019 r. Godziny i miejsce składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.

 

Na skutek powyższej zmiany w SIWZ w pkt. XIII - MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT dokonano zmian terminu na 25.11.2019 r.

 

Zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia są wiążące dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty.

 

Załączniki do pobrania:

 

1. SIWZpobierz
2. Przedmiarypobierz
3. Opis architekturapobierz

 

 

 

 

 


Ogłoszenie nr 616303-N-2019 z dnia 2019-10-29 r.

 

Gmina Brzeźnica: Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na centrum medyczno – rehabilitacyjne w Brzeźnicy – Etap II

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnica, krajowy numer identyfikacyjny 53781700000000, ul. ul. Krakowska  109 , 34-114  Brzeźnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 033 879 20 92.
Adres strony internetowej (URL): www.brzeznica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.brzeznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.brzeznica.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.brzeznica.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście , za pośrednictwem gońca lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Adres:
Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica , ul. Krakowska 109


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na centrum medyczno – rehabilitacyjne w Brzeźnicy – Etap II
Numer referencyjny: ZP.271.316.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na centrum medyczno-rehabilitacyjne w Brzeźnicy – Etap II Obiekt zlokalizowany na działce nr 231/241 położonej w miejscowości Brzeźnica. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ i załącznikach do Opisu Przedmiotu zamówienia (projekcie budowlany i wykonawczym, decyzji pozwolenia na budowę, przedmiarze robót, mapie inwentaryzacji powykonawczej I Etapu, STWIOR) 2.2. Zakres robót obejmuje: 2.2.1 DOKOŃCZENIE BUDOWY BUDYNKU USŁUGOWEGO Z INSTALACJAMI WEWNĄTRZ BUDYNKU , jak: wody, kanalizacji sanitarnej, gazu, energii elektrycznej, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej oraz z instalacjami poza obrysem budynku, jak: odgromowej, kanalizacji opadowej z dachu budynku i oświetlenia zewnętrznego, Parametry techniczne budynku : powierzchnia zabudowy * - 970,50 m2 powierzchnia użytkowa * - 1615,00 m2 powierzchnia wszystkich pomieszczeń * - 1663,02 m2 kubatura * - 9446,00 m3 wysokość budynku - 12,00 m *) obliczenia na podstawie normy PN-ISO 9836:1997 2.2.2 ZAGOSPODAROWANIE TERENU w tym m.in.: a) budowa dwóch zjazdów publicznych z drogi publicznej gminnej, b) budowa wewnętrznego układu komunikacyjnego z miejscami postojowymi, c) rozbudowa drogi wewnętrznej gminnej, d) budowa miejsca do składowania odpadków stałych w postaci zadaszonej osłony,

II.5) Główny kod CPV: 45150000-7
Dodatkowe kody CPV:

 

Kod CPV
45310000-3
45330000-9
45332000-3
45331000-6

 

 

 

 

 

 

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konieczności spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) Złoży oświadczenie (wg. wzoru- formularz oferty- zał. 2 do SIWZ); b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (tj. konsorcjum lub poleganie na zasobach podmiotu trzeciego) Zamawiający uzna warunek opisany w pkt. powyżej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie wykażą spełnianie w/w warunku (tj. dopuszcza się sumowanie posiadanych polis ubezpieczeniowych, środków finansowych itp.).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) złoży oświadczenie (wg. wzoru- formularz oferty- zał. 2 do SIWZ); b) wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował min. 1 robotę o podobnym zakresie i stopniu komplikacji tj. budowa/remont/przebudowa/rozbudowa itp. obiektów z uwzględnieniem warunku, że wybudowany budynek realizowany był w technologii tradycyjnej- murowanej, o wartości min. 3 000 000 zł brutto (słownie złotych: trzy miliony). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, podmiot trzeci) Zamawiający uzna warunek opisany powyżej w pkt. b) za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże spełnianie w/w warunku w całości (nie dopuszcza się sumowania cząstkowego referencji poświadczających zdolność techniczną lub zawodową- warunki muszą być spełnione w całości: przez samego Wykonawcę, dowolnego uczestnika konsorcjum lub przez podmiot trzeci, na zasoby którego powołuje się Wykonawca przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu). W przypadku Wykonawców, którzy realizowali zamówienia za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski zamawiający przeliczy wartość tych zamówień po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. c) wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: c.a) Kierownikiem Budowy, który posiada: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej; c.b) Kierownikiem robót instalacyjnych, który posiada: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c.c) Kierownikiem robót elektrycznych, który posiada: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje zawodowe, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, uzyskanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane (lub też na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), rozumie przez to również odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, nabyte w celu wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dn. 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Dokumentów potwierdzających, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w SIWZ. Zamawiający informuje, ze dokumentem o którym mowa wyżej może być np. polisa ubezpieczeniowa (umowa ubezpieczenia), z której jednoznacznie wynika, że Wykonawca jest ubezpieczony w wymaganym zakresie. b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty (wzór stanowi załącznik do SIWZ); c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi załącznik do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 Bank Spółdzielczy Brzeźnica, z dopiskiem na przelewie: „Wadium: ZP.271.316.2019 - Budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą techniczną na centrum medyczno-rehabilitacyjne w Brzeźnicy – Etap II. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć (przed upływem terminu składania ofert) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, pok. Nr 34 (II piętro) Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, a ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem i podpisane dołączyć do oferty Wykonawcy. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty dołączyć należy numer konta, nazwę banku i adres na który należy dokonać zwrotu wadium.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

 

KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja i rękojmia40,00

 

 

 

 

 

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały zawarte w paragrafie 16 projektu umowy - w załączniku nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pln
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Załączniki do pobrania :

 

1. Klauzula RODOpobierz
2. SIWZpobierz
3. Załącznik nr 1 OPZ oraz załączniki do OPZpobierz
4. Załącznik nr 2 A - formularz ofertowypobierz
5. Załącznik nr 2 B - wzór oświadczenia : grupa kapitałowapobierz
6. Załącznik nr 2 C - wzory pozostałych oświadczeńpobierz
7. Załącznik nr 3 - projekt umowypobierz