Ogłoszenie Nr GCUW.1111.7.2022  

Data ukazania się ogłoszenia: 24 października 2022 r.

 

 

 

DYREKTOR GMINNEGO CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BRZEŹNICY

UL. KS. EUGENIUSZA ŁUDZIKA 1

34 -114 BRZEŹNICA

 

 

ogłasza nabór na stanowisko:

SAMODZIELNY REFERENT W GMINNYM CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BRZEŹNICY

 

  1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (formalne) :

1) Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innych państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

2) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,

3) Posiada  co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,

4) Staż pracy:

  1. w przypadku wykształcenia średniego:  posiada 3 letni staż pracy,
  2. przypadku wykształcenia wyższego:  staż pracy nie jest wymagany,

5) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) Cieszy się nieposzlakowaną opinią,

7) Posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) preferowane wyższe wykształcenie ekonomiczne lub kierunek studiów związany z zakresem zadań lub charakterem stanowiska ds. płac,

2) preferowany staż pracy związany z zakresem zadań zgodnym z ogłoszeniem,

3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,

4) dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, oświatowych oraz Karty Nauczyciela,

5) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel,

6) znajomość programu płacowego (VULCAN), Płatnik, programu SIO oraz programu sprawozdawczego GUS,

7) umiejętność samodzielnego wykonywania zadań, rzetelność, odpowiedzialność,

8) wysoka kultura osobista, komunikatywność,

9) dobra organizacja pracy.


3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

 

1)prowadzenie całości prac związanych z obliczaniem wynagrodzeń osobowych oraz wszelkiego rodzaju nagród, odpraw, a w szczególności:

a) wprowadzanie danych do kartotek;
b) tworzenie wypłat podstawowych i dodatkowych, sporządzanie list płac dla pracowników Centrum oraz jednostek obsługiwanych;
c) sporządzanie przelewów wynagrodzeń na konta osobiste;
d) obliczanie zasiłków chorobowych i innych;
e) obliczanie potrąceń i sporządzanie przelewów;
f) sporządzanie bilansów i zestawień na podstawie utworzonych wypłat.

2) prowadzenie kartotek zasiłkowych z funduszu płac i ZUS;

3) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków i zatrudnieniu pracowników;

4) obsługa programu Płatnik;

5) dokonywanie wszelkich niezbędnych korekt do ZUS;

6) opracowywanie sprawozdawczości dotyczącej wynagrodzeń pracowników;

7) rozliczanie podatku dochodowego oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji;

8) prowadzenie rozliczeń z ZUS i z Urzędem Skarbowym;

9) opracowywanie danych do budżetu z zakresu wynagrodzeń;

10) sporządzanie sprawozdań dla GUS oraz dla innych instytucji w ramach działalności Centrum;

11) dokonywanie bieżącej i końcowej analizy oraz wypłata wyrównania w zakresie średnich wynagrodzeń nauczycieli;

12) weryfikacja i kontrola należnych wpłat z tytułu udzielonych pożyczek mieszkaniowych, prowadzenie kartotek osobowych, sprawdzanie sald na koniec roku kalendarzowego, naliczanie potrąceń niezbędnych do sporządzenia list płac;

13) weryfikacja danych wprowadzonych do Systemu Informacji Oświatowej przez jednostki obsługiwane w zakresie ich zgodności ze stanem faktycznym;

14) prowadzenie spraw z zakresu Pracowniczych Planów Kapitałowych;

15) sporządzanie informacji, analiz, zestawień w sprawach objętych zakresem działania  stanowiska;

16) przygotowanie dokumentów do archiwizacji w zakresie swojego stanowiska pracy;

17) przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;

18) stosowanie obowiązujących w Centrum procedur kontroli zarządczej;

19) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Centrum.

4. WYMAGANE DOKUMENTY:

a) list motywacyjny,

b) życiorys,

c) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,

d) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

e) kserokopie świadectw pracy,

f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

g) oświadczenie o niekaralności,

h) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,

i) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

j) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Uwaga!

Kserokopie dokumentów winny być poświadczone przez kandydata „za zgodność z oryginałem”, data i podpis kandydata.

Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

Dodatkowo prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO)”.

5. WARUNKI PRACY:

1) Wymiar czasu pracy: pełny etat.

2) Umowa o pracę.

3) Miejsce pracy: Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy, 34- 114 Brzeźnica, ul. ks. Eugeniusza Łudzika 1.

4) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

6. INFORMACJA:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

7. SKŁADANIE OFERT:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Samodzielny Referent w Gminnym Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy” w terminie do dnia 4 listopada 2022 r. do godziny 13:00. Decyduje data wpływu.

Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

8. INFORMACJE DODATKOWE:

Komisja powołana przez Dyrektora Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy działa dwuetapowo:

I etap – ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.

II etap – merytoryczna ocena kandydatów na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu sprawdzającego z zakresu zagadnień określonych w pkt 2 i 3 niniejszego ogłoszenia o naborze.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

  1. KLAUZULA INFORMACYJNA:

1) Administratorem Pani/Pana danych jest Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy reprezentowany przez Dyrektora, z siedzibą przy ulicy ks. Eugeniusza Łudzika 1, 34-114 Brzeźnica. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby Administratora lub poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można uzyskać elektronicznie, pisząc na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko Samodzielnego Referenta w Gminnym Centrum Usług Wspólnych w Brzeźnicy oraz w celu upublicznienia wyników procesu rekrutacyjnego w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum oraz na tablicy ogłoszeń Centrum.

4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest spełnienie przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych wynikających w szczególności z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz podjęcie działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a w zakresie danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa i samodzielnie udostępnionych przez Panią/Pana Administratorowi, na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody udzielonej na piśmie poprzez zamieszczenie stosownego oświadczenia w formularzu lub w dokumentach aplikacyjnych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO.

5) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem i na jego polecenie, w szczególności dostawcy usług teleinformatycznych. W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru obejmująca Pani/Pana imię, nazwisko i miejsce zamieszkania będzie upowszechniona opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum oraz na tablicy ogłoszeń Centrum, a odbiorcami mogą być osoby zapoznające się z tą tablicą oraz korzystające z w/w strony internetowej.

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego i momentu przedawnienia roszczeń oraz przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji związanej z procesem rekrutacyjnym, a w zakresie danych dobrowolnie udostępnionych mogą być przetwarzane do momentu wycofania zgody na ich przetwarzanie W przypadku wybrania Pani/Pana jako najlepszego kandydata, upowszechnienie określonych Pani/Pana danych osobowych będzie realizowane przez okres 3 miesięcy, a pozostałe Pani/Pana dane osobowe staną się częścią dokumentacji pracowniczej.

7) W granicach przewidzianych prawem posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeśli podstawą przetwarzania nie jest przepis prawa), ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (jeśli podstawą przetwarzania jest zgoda), bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody  przed jej wycofaniem.

8) W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych spowoduje niemożność realizacji procesu rekrutacyjnego. Natomiast  udostępnienie Administratorowi danych osobowych wykraczających poza wskazane w przepisach prawa, nie jest konieczne dla rozpatrzenia podania.

10) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

                                                                                                                                                                                     

Załączniki do Pobrania :


Kwestionariusz Osobowy >> pobierz               

 

Dyrektor GCUW w Brzeźnicy

mgr Paulina Sarapata

 

 

 

 

 

Na podstawie art. 17, pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 503) oraz art. 39, ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Brzeźnica Uchwały Nr XLV/390/2022 z dnia 20 czerwca 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzezinka, Brzeźnica, Chrząstowice, Kossowa, Łączany, Nowe Dwory, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Zmiana planu obejmuje cztery tereny położone w miejscowościach Brzezinka, Brzeźnica, Łączany i Nowe Dwory, wskazane na załączniku graficznym do wymienionej wyżej uchwały składającym się z czterech arkuszy.


Przedmiotem prognozy oddziaływania na środowisko będzie ocenienie skutków realizacji zmiany planu na środowisko.

Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.


Wnioski należy składać na piśmie do Wójta Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 października 2022 r. Wniosek powinien zawierać: nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Wnioski do zmiany planu mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie papierowej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.


Organem właściwym w sprawie rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Brzeźnica.

Informacja o możliwości zapoznania się z dokumentacją oraz o terminie wyłożenia projektu zmiany planu wraz prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu zostanie podana w odrębnym ogłoszeniu.

 

 


 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (zwanego dalej RODO), informujemy:

 

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Brzeźnica z siedzibą: ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica, tel.: +48 33 879 20 29, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3) Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.

4) Dane udostępniane są wyłącznie podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa.

5) Dane będą przetwarzane do chwili realizacji zadania, do którego zostały zebrane, a następnie jeśli chodzi o materiały archiwalne przez czas wynikający z Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

6) Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie w jakim zgoda została udzielona, bez wpływu na przetwarzanie przed cofnięciem zgody.

7) Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych do krajów trzecich, czy też poddawać ich profilowaniu. Dane będą przetwarzane w sposób częściowo zautomatyzowany w systemach informatycznych.

8) W przypadku zbierania danych niezbędnych do realizacji zadań nałożonych na Gminę podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania, w pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie może skutkować ograniczeniem form komunikacji. O dobrowolności podania danych zostanie Pani/Pan poinformowana/y przez merytorycznego pracownika prowadzącego postępowanie.

9) Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

Wójt Gminy Brzeźnica

Bogusław Antos

 

 

DK Logo


Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie Dolina Karpia
 działająca na terenie gmin: Brzeźnica, Osiek, Polanka Wielka, Przeciszów, Spytkowice, Tomice, Zator informuje o możliwości składania wniosków o dofinansowanie na operacje z zakresu:


rozwoju przedsiębiorczości na obszarze wiejskim objętym strategią rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność przez podejmowanie działalności gospodarczej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

 

Ciąg dalszy na stronie Doliny Karpia >> zobacz